Marokkó 2014 - Előzmények

2014.03.23. 07:04

Előzmények

 

Azt hiszem életünk egyik legfárasztóbb, legstresszesebb útja volt…ámbár mindennek oka némileg az előzményekben keresendő.

A szombat esti indulás előtti héten végig dolgoztam, ráadásul sikerült valami nyavalyát is elkapnom Ábitól, így kisebb-nagyobb hőemelkedéssel ástam végig a hetet. Aludni sem túl sokat sikerült, mert a hét elején a beteg gyerek mellett virrasztottam, utána meg a saját getvám miatt nem nagyon ment az alvás.

Péntek este hazaesve elkezdtük összedobálni a cuccokat, még szerencse, hogy már rutinból megy, persze azért egy roppant fontos dolgot így is sikerült szépen itthon hagyni, de ez csak később derült ki.

Szombat délelőtt folyamatos parában voltunk, hogy akkor most mi is legyen velem, lázam ugyan nem volt, de hőemelkedésem igen, s ez délután 1 felé már inkább a láz irányába haladt. Ezért aztán – nem túl jó kedvvel- elrobogtam az ügyeletre, ahol némi várakozás után tessék-lássék elláttak. Azt nem mondom, hogy megvizsgáltak, mert valójában nem is, se a tüdőmet meg nem hallgatták, se a torkomba bele nem néztek, de a „vallomásom” alapján közölte a doktornő az ítéletet: „Augmentin.” Én erre: „Jaaa, és este indulunk Marokkóba….”

-”Akkor Augmentin!”

Na, jó, végül is nem teljes kivizsgálásra jöttem, a recept már megvolt, rohantam az ügyeletes gyógyszertárba. Nagy lihegve beesek, adnám a receptet, de közli a gyógyszertáros, hogy itten aztán bankkártyával nem lesz fizetés, nehogy elképzeljem ’má. Remek hír, mert forint nem volt nálam egy lyukas garas se, de megkockáztattam a kérdést, hogy akkor netántán eurót elfogadna –é? Felháborodott megrökönyödés…(EU, 21. század)…de legalább megemlítette, hogy 50 méternyire van egy bankautomata, ott vehetek fel pénzt, ha akarok. Akarni nem akartam, mert nem az én bankom automatája volt, így biztos egy zsák pénzt akasztottak le rólam a készpénzfelvételért, de idő szűkében nem volt mit tenni, szentségelve felvettem a pénzt, vissza a gyógyszertárba, ahol megkaptam a bogyóimat. A gyógyszertáros köszönés nélkül csukta be a kiadóablakot…

Rohanás haza, egy bogyó bevesz, pénz, útlevél megvan, indulás.

A bejegyzés trackback címe:

https://kirgizkeutazasai.blog.hu/api/trackback/id/tr75874787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása