Törökország-Szíria 2009

 

Már több éves álom és terv volt, hogy eljussak Szíriába, melyről annyi jót olvastam, hallottam ismerősöktől és ismeretlenektől egyaránt. A repjegyek viszont meglehetősen borsos árúak voltak, hiába vadásztam az akciókat. Egyszer csak jött az isteni szikra: közelítsük meg Szíriát Törökországon keresztül. 2008-ban nagyon jól sikerült a törökországi utunk, így nagy lelkesedéssel vágtunk bele az útba. Nem mondom azt, hogy minden úgy sikerült, úgy történt, ahogy azt álmodozásainkban elképzeltük, de hát ilyen egy valódi út valódi története... Összességében örülök, hogy mindkét országba eljuthattam, s Törökországot különösen a szívembe zártam.

 Szíria, Palmyra - 2009.05.27.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kirgizkeutazasai.blog.hu/api/trackback/id/tr303345369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása